Konferencja Zdrowia w Wiśle
[vc_row][vc_column][vc_column_text]
„MIEJSCE REFORMY ZDROWIA W TRÓJANIELSKIM POSELSTWIE” | WISŁA 16.03.2014 r.
Drodzy Bracia i Siostry, Liderzy Klubów Zdrowia i wszyscy, którym prozdrowotna praca misyjna jest bliska sercu!
Laodycea – szczególne miejsce, szczególny czas, szczególne poselstwo. Myśląc o trzecim rozdziale Objawienia Jana przywołującym tę miejscowość, pytamy siebie: Jak wiele mam wspólnego ze wspominanym zborem? Czy również i ja mam świetnej jakości ubranie, które nie płowieje i jest warte majątek, jak sławna czarna laodycejska wełna? Czy moje zabezpieczenie finansowe daje mi poczucie bezpieczeństwa tak, jak dawało je mieszkańcom Laodycei, kiedy nawet po silnym trzęsieniu ziemi nie korzystali z pomocy Rzymu? Wreszcie, czy mam pewność, że moje zdrowie leży w dobrych rękach tak, jak było to w przypadku lekarzy ze znanej laodycejskiej szkoły medycznej przy świątyni Asklepiosa?
Jako Adwentyści Dnia Siódmego mamy dostęp do niezwykłego daru, jakim jest poselstwo zdrowia. Pragniemy z tego daru korzystać ku Bożej chwale. W czasie tej pracy pojawia się wiele pytań. Na wiele z nich otrzymujemy odpowiedzi. Na niektóre odpowiedzi wciąż jeszcze czekamy. Być może w czasie spotkania z innymi liderami działań prozdrowotnych uda nam się podzielić i pytaniami, i odpowiedziami, i okaże się, że razem będziemy mogli zrozumieć więcej… zrobić więcej…
W imieniu Dyrektora Sekretariatu Zdrowia przy Zarządzie Kościoła s.Beaty Śleszyńskiej oraz swoim mam przyjemność i zaszczyt zaprosić wszystkich, którym temat poselstwa zdrowia jest bliski, na konferencję „Miejsce reformy zdrowia w trójanielskim poselstwie”, która odbędzie się w Domu Modlitwy KADS w Wiśle przy ul. Spacerowej 9 dnia 16 marca (niedziela) 2014r. od godz. 9.30 wg załączonego programu.
Będziemy mogli wspólnie zastanowić się nad możliwościami rozwoju klubów zdrowia, szerzeniem idei reformy zdrowia w naszych zborach, wśród młodzieży a także dzieci. Dotkniemy trudnego tematu diet bezglutenowych oraz wymienimy się doświadczeniami z dotychczasowej pracy w obszarze szeroko pojętego zdrowia.
Zapewniamy doświadczonych prelegentów, wspólny obiad, pokaz przygotowania posiłków bezglutenowych z degustacją oraz materiały dla wszystkich uczestników. Ze względów organizacyjnych prosimy o zgłaszanie swojego uczestnictwa do dnia 10 marca pod nr telefonu: 691 600 664 lub mailowo pod adres: beata.glowacka@interia.pl. Pod tym numerem można również uzyskać wszelkie inne informacje na temat konferencji. Ośrodek „Orion” dysponuje w tym czasie wolnymi miejscami noclegowymi, które można zarezerwować samemu lub przez organizatorów konferencji.
Nikt z nas nie jest sam w pracy prozdrowotnej. Zachęcajmy się nawzajem poprzez świadectwa Bożego działania, dzielmy się mądrością, której Pan tak chętnie udzielił każdemu z nas a będzie On pomnażał efekty tej pracy ku chwale Majestatu Niebios i zbawieniu tych, którzy potrzebują naszej pomocy.
Beata Głowacka
Sekretariat Zdrowia Diecezji Południowej
Kościoła Adwentystów Dnia Siódmego
PROGRAM KONFERENCJI SZKOLENIOWEJ DLA LIDERÓW KLUBÓW ZDROWIA ORAZ OSÓB ZAINTERESOWANYCH ZDROWOTNĄ DZIAŁALNOŚCIĄ MISYJNĄ
16 marzec 2014 Wisła
9.30 Powitanie i przedstawienie uczestników
9.45 Modlitwa i pieśń
10.00 Kazanie inaugurujące „Miejsce poselstwa zdrowia w trójanielskim poselstwie”
11.00 „Kropla drąży skałę” czyli kącik zdrowia
11.30 „Czym skorupka za młodu…” czyli EXPO dla dzieci i młodzieży
12.30 „Mierz siły na zamiary” czyli źródła środków na prowadzenie działalności prozdrowotnej
13.00 Obiad
14.00 Modlitwa i refleksja Przewodniczącego DP
14.45 „Pyszny i prosty bezgluten”.
16.15 Panel dyskusyjny
- a w nim również informacje o wymogach sanepidu w związku z wydawaniem i przygotowywaniem żywności;
- propozycje tematów spotkań;
- źródła materiałów wykładowych;
- propozycja internetowego kącika dla liderów zdrowotnej służby misyjnej;
- wymiana doświadczeń z prowadzonej pracy.
18.00 Program Dyrektora Sekretariatu Zdrowia przy Zarządzie Kościoła
- a w nim m.in. przedstawienie majowej ogólnopolskiej konferencji zdrowia
Zakończenie modlitwami i pieśnią ok.18.30
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]