Zmiany na stanowiskach w obrębie instytucji kościelnych
[vc_row][vc_column][vc_text_separator title=”29 MARCA 2012 – Warszawa `{`Marek Rakowski/AAI, fot. Agnieszka Kluska, Arkadiusz Piętka`}`” el_width=”100″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]
W związku z potrzebą powołania nowych osób na istniejące już stanowiska, a także potrzebą wzmocnienia działających już komórek o nowe osoby, Rada Kościoła zatwierdziła zmiany personalne na stanowisku Rektora WSTH, Komendanta Pathfindersów, Administratora strony adwent.pl oraz powołała nowe stanowisko w Sekretariacie Komunikacji i Mediów.
REKTOR WSTH
Nowym Rektorem Wyższej Szkoły Humanistyczno-Teologicznej będzie dr n. med. Anna Słonecka – Polok. Pani profesor związana była z uczelnią przez ostatnie kilka lat pełniąc m.in. obowiązki Prorektora i Dyrektora Instytutu Promocji Zdrowia.
Swoją karierę naukową A.Polok rozpoczęła w 1986 roku kończąc Akademię Medyczną im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, uzyskując tytuł magistra analityki medycznej. W latach 1987-1998 pracowała w Instytucie Medycyny Morskiej i Tropikalnej w Gdyni na stanowisku Kierownika Pracowni. Stale podnosząc swoje kwalifikacje zawodowe uzyskała w 1992 r. I stopień spec. z analityki medycznej, a w 1999 r. II stopień diagnostyki laboratoryjnej. W tym czasie zbierała materiały do pracy doktorskiej, aby po 4 latach badań naukowych w Gdańskiej Akademii Medycznej uzyskać w 1997 r. stopień naukowy doktora n. medycznych.
Od 1998 A. Polok mieszka w Podkowie Leśnej a od 1 stycznia 1999 r. pracuje w Zakładzie Diagnostyki Laboratoryjnej pełniąc obowiązki z-cy kierownika. W 2003 roku powierzono A.Polok zorganizowanie Instytutu Promocji Zdrowia. Od 2008 roku pełniła stanowisko Prorektora i Dyrektora Instytutu Promocji Zdrowia. W tym też roku w wyniku egzaminu uzyskała tytuł specjalisty w dziedzinie Zdrowia Publicznego nadany przez Warszawski Uniwersytet Medyczny.
Nowy Rektor obejmie urząd 1 lipca 2012 roku.
KOMENDANT PATHFINDERSÓW
Z uwagi na rezygnację Wiktora Szewczenki ze stanowiska Komendanta Pathfindersów z powodu wyjazdu do służby w Kościele w Rosji, stanowisko to powierzono Sandrze Początek.
S. Początek posiada bogate doświadczenie w działalności w Związku Harcerstwa Polskiego. Od 2004 roku działała w hufcu w Siemianowicach, a następnie w Będzinie. Od 2008 roku czynnie działała także w obszarze polskich Pathfindersów. Dzięki jej zaangażowaniu w Sosnowcu i Bytomiu powstały dwa zastępy Pathfindersów. W ostatnich latach pracowała nad szkoleniami „Ants”, które przygotowują młodzież do samodzielnego zakładania drużyn. Szkolenia odbyły się m.in. w Poznaniu, Pszczynie i Katowicach. Na początku roku została powołana na stanowisko Komendanta Chorągwi Południowej.
Jako Komendant Główny będzie odpowiadała za prawidłową realizację Planu Spotkań i Obozów Pathfinders na 2012 rok ale także i rozwój ZHA w Polsce. Na początku skoordynuje działania mające na celu uruchomienie serwisu internetowego oraz przygotowanie materiałów regulujących sposób funkcjonowania ZHA w Polsce – m.in. statut i regulamin. W kolejnych etapach zajmie się rozwojem Związku Harcerstwa Adwentystycznego m.in. poprzez koordynację programu szkoleń „Ants”.
ASYSTENT W SEKRETARIACIE KOMUNIKACJI I MEDIÓW
W związku z upoważnieniem przez Radę Kościoła Zarządu do powołania grupy wspierającej Sekretariat Komunikacji i Mediów, na stanowisko Asystenta Sekretariatu powołano Daniela Kluskę.
Doświadczenie zawodowe w dziedzinie marketingu i public relations zdobywał w sektorze finansowym, pracując w powołanej w 2005 roku Spółki emFinanse – Doradcy Finansowi stanowiącej cześć Grupy BRE Banku. Później działał w sektorze tele-informatycznym w firmie Blue Media S.A, a ostatnie dwa lata w branży turystycznej w Spółce Enovatis S.A – e-Travel Group (Wakacje.pl). Obecnie współpracuje z jednym z największych informacyjnych portali regionalnych w Polsce Trójmiasto.pl. Od dwóch lat prowadzi także własną agencję marketingową Lighthouse Solutions – PR & Marketing. W Sekretariacie Komunikacji i Mediów będzie odpowiedzialny za działania z zakresu marketingu i public relations. Działania te podzielone na kilka etapów obejmą komunikację wewnątrz, jak i na zewnątrz KADS w obszarach internetu i mediów prasowych.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_text_separator title=”29 MARCA 2012 – Warszawa `{`Marek Rakowski/AAI, fot. Agnieszka Kluska, Arkadiusz Piętka`}`” el_width=”100″][/vc_column][/vc_row]