Media społecznościowe w misji. Spotkanie online – informator
Warszawa, dn. 14 października 2024 r.
Drodzy Pastorzy, Starsi Zborów, Liderzy,
Departamenty Komunikacji i Mediów Wydziału Intereuropejskiego (EUD) i Wydziału Transeuropejskiego (TED) naszego Kościoła, kontynuują serię szkoleń online, których celem jest podnoszenie kompetencji osób zainteresowanych rozwijaniem kościelnych (zborowych) mediów społecznościowych i realizowania misji z wykorzystaniem nowych technologii.
Najbliższe spotkanie zatytułowane „Aktywny kanał w mediach społecznościowych”
(org.: „A living social media channel”) odbędzie się we wtorek, 22 października o godz. 19.00. Prelegentem będzie Simon Knobloch[1]. Spotkanie będzie prowadzone w języku angielskim. Jeżeli jest ktoś, kto chciałby wziąć udział w spotkaniu, poniżej znajduje się link i właściwy kod.
Link do spotkania 22 października:
Link: ZOOM Meeting
ID: 899 2110 2852
Passcode: 004438
Proszę także o informacje zwrotną (bezpośrednio do mnie), że chcecie w takim spotkaniu wziąć udział. Poniżej znajdziecie informacje na temat już zrealizowanych szkoleń, do których możecie wrócić w dowolnej chwili.
Rozwijanie umiejętności korzystania z mediów społecznościowych daje Kościołowi szansę na dotarcie do szerszego grona odbiorców, którzy mogą nigdy nie usłyszeć jego przesłania w tradycyjny sposób. To także doskonałe narzędzie do angażowania społeczności, dzielenia się świadectwami i zachęcania do duchowego wzrostu w nowoczesny, interaktywny sposób.
Do zobaczenia na szkoleniu!
Z braterskim pozdrowieniem,
Daniel Kluska
Dyrektor Sekretariatu Komunikacji i Mediów
przy Zarządzie Kościoła Adwentystów
Dnia Siódmego w RP
SZKOLENIA MEDIALNE DOSTĘPNE NA KANALE TED’u
W SERWISIE YOUTUBE
Tegoroczne sesje:
- Czerwiec: YouTube jako narzędzie misyjne – Dario Kovacevic
- Maj: Muzyka: ostatnia granica w komunikacji dla misji – Williams Costa Jr.
- Marzec: Jak rozpocząć misję na Instagramie? – Philip Grau
- Luty: Newsy w adwentyzmie – Jarrod Stackelroth
- Styczeń: Jak robić rolki? – Doreen Lohr
Poprzednie sesje (2023):
- Lipiec:Medium jest przesłaniem – dr Sorin Petrof
- Czerwiec: Reformuj się (cyfrowo) lub giń! – dr Samuel Gil
- Maj: Kliknięcie dla Chrystusa: Maksymalizacja reklam cyfrowych w ewangelizacji adwentystycznej – Stein Halvorsen (Digital Evangelists Forum)
- Maj: Podróż do wypalenia i z powrotem – Marianne Penner
- Kwiecień: Brakujące ogniwo – Pedro Esteves
- Marzec: Myślenie po chrześcijańsku: jak mówić językiem Kościoła zrozumiałym dla ludzi – David Neal
- Luty: Otwarte umysły, otwarte serca – pastor Tihi Lazic i pastor Simret Mahari
- Styczeń:W poszukiwaniu sposobów na połączenie mediów religijnych z postmodernistycznym społeczeństwem – Gabriel Beagle
Więcej informacji z zakresu komunikacji i wykorzystywania mediów
w misji znajdziesz na stronie
www.adwent.pl
Zapisz się na Newsletter i bądź na bieżąco!

[1] Simon Knobloch jest właścicielem SkywardProduction, firmy zajmującej się content marketingiem oraz produkcją medialną. W latach 2018–2023 pracował jako Creative Producer w Hope TV Deutsch, gdzie był odpowiedzialny za produkcję seriali i filmów dokumentalnych. Simon posiada bogate doświadczenie w tworzeniu materiałów wideo i kampanii marketingowych, co pozwala mu efektywnie prowadzić działalność w obszarze mediów cyfrowych a także doradztwa i prowadzenia specjalistycznych szkoleń.